Samtliga medlemmar har fått ett nyhetsbrev utdelat i sina respektive brevlådor. I informationen finns ny portkod angiven (1 oktober - 31 december), information om ökade elkostnader samt information om "Trivselfixardag" den 16 oktober.
Ett tips är att skriva ner nya portkoden direkt så att du har den med dig den 1 oktober om du ska iväg exttra tidigt eller kommer hem sent.
Om du fått faktura från Telenor angående ej återskickad utrustning ska du inte betala den då vi fortsatt har avtal med Telenor. Fakturan har skickats ut felaktigt från Telonor. Kontakta Telenonor för att kreditering av fakturan.
Vi i styrelsen kan tyvärr inte göra det och beklagar Telenors agerande.
I översynen av samtliga lägenheter i samband med OVK som gjordes innan sommaren framkom det att vissa åtgärder behöver göras i ett antal lägenheter. De lägenheter som berörs kommer att kontaktas av HSB, Marlin Carlén som är föreningens förvaltare. Det är av största vikt att de åtgärder som behöver göras verkställs för att föreningen ska få godkänd OVK. Vissa åtgärder står föreningen för men vissa kostnader debiteras medlem. All kontakt gällande detta hanteras via HSB, Malin Carlén.
Den 24 augusti kommer våra häckar att beskäras. För att det ska kunna göras på ett bra sätt är det viktigt att du som bor på markplan med altan plockar undan så att Mark & Trädgård´s personal ska kunna genomföra beskärningen på ett bra sätt. Tack!
Se information från Stockholm Vatten och Avfall rörande Östbergatunneln.